Vuosikokous 11.3. klo 10.30 Heurekassa

Kuulovammaisten lasten tuki ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään perinteiseen tapaan Tiedekeskus Heurekassa, sunnuntaina 11.3.2018 klo 10.30 alkaen (alkamisaika muuttunut puolella tunnilla aikaisemmaksi). Kokouksessa mm. vahvistetaan talousarvio ja toimintasuunnitelma sekä valitaan uusi hallitus.

Hallitukseen kaivataankin uutta innokasta väkeä. Hallituksessa pääsee luomaan oman näköistä yhdistystä ja järjestämään juuri sellaista toimintaa, jota yhdistykseltä kaipaa. Mitään järjestökokemusta ei tarvitse ennestään olla ja hallituksessa on mahdollista olla ihan rivijäsenenä, mutta muihinkin tehtäviin pääsee varmasti halutessaan. Jos hallituspaikka tuntuu liian sitovalta, niin apua tarvitaan tapahtumien järjestämisessä tai vaikkapa tiedottamisessa.

Lapset pääsevät huvittelemaan ilmaiseksi ja yhtä kuulovammaista lasta kohti yksi saattaja pääsee ilmaiseksi. Myös kokoukseen osallistuvien vanhempien pääsyliput maksetaan. Kaikenikäisille tarjotaan lounas seisovasta pöydästä klo 12.

Ilmoittautumiset viimeistään sunnuntaina 4.3.2018 Minna Mäkipäälle (minna.makipaa@kuulovammaistenlastentuki.fi). Kerro ilmoittautumisen yhteydessä lasten nimet ja iät, perheen aikuisten lukumäärä, kokoukseen osallistujat sekä mahdolliset erityisruokavaliot.

Kaikki innokkaat KLT:läiset siis mukaan!

Terveisin

KLT ry:n hallitus

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus